ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خوبه خوبه

خوبه خوبه صدآفرین به این زودی داری میری؟

به این زودی موقعش رسید دست کسی رو بگیری؟

تو که میگفتی همیشه موندنی هستی تا ابد

پس کیه اونکه پیشته برای چشماش میمیری؟

 

خوبه خوبه ایول به تو که خوبیهام یادت میره

ایول به اون دلت گلم که جای دیگه ای گیره

کیو گذاشتی جای من تو سینه ات و توی دلت؟

کجا میری که اینجوری اومدنت با تاخیره؟

 

خوبه خوبه احسن به تو که داری بیوفا میشی

فکر نمیکردم اینجوری رفیق نیمه راه بشی

تو که همیشه من برات عزیزترین بودم چی شد؟

بهت نمیاد با کسی بغیر من جون جونی شی

 

خوبه خوبه صدآفرین شرمنده کردی دلمو

منت گذاشتی عزیزم اینجور شکستی قلبمو

دست گلت درد نکنه داری منو له میکنی

قربون اون آتیشی که باهاش سوزوندی تنمو

 

خوبه خوبه ایول به تو که اینجوری میسوزونیم

بعد تو فرقی نداره ما بمیریم یا بمونیم

هرچی که کردی تو به ما عیب نداره خیالی نیست

از این که مارو دور زدی سپاسگزار و ممنونیم

 

خوبه خوبه احسن به تو دم شما گرم عزیزم

لطف میکنی که میبینی اینجور دارم اشک میریزم

بیشتر از این مزاحم اوقات زیبات نمیشم

شما بزرگواری و من مثل همیشه ناچیزم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 4:16 | |